2013/2014 Bahar Kayıt Yenileme Duyurusu ( güncel )
05.02.2014 22:00
1. AŞAMA ÖĞRENİM GİDERİNİN ÖDENMESİ
2013/2014 Bahar döneminde derse yazılacak öğrencilerimiz 03 - 13 Şubat 2014 tarihleri arasında Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Ödemelerini GARANTİ BANKASININ Bütün Şube Veznelerinden, Garanti İnternet Bankacılığı ve Garanti ATM'lerinin Üniversite Ödemeleri Kısmından; TC KİMLİK NUMARALARINI Vererek/Girerek Yapabileceklerdir. Ayrıca Türkiye Genelinde PTT Aracılığı ile Yapılabilecektir. (PTT'den Yapılacak Ödeme İşlemlerinde İşlem Başına 2,50.-TL. Hizmet Bedeli Tahsil Edilecektir.)
2. AŞAMA SABİS'TEN DERSE YAZILMA
Birinci sınıf öğrencileri ( Öğrenci numarası 1327.XXXXX şeklinde olan öğrencilerimizin sadece ödeme yapması yeterlidir ) bu aşamada herhangi bir işlem yapmayacak, derse yazılma işlemleri okulumuz tarafından yapılacaktır.
İkinci sınıf veya uzatmalı öğrencilerimiz 03 - 12 Şubat tarihleri içerisinde ödeme yaptıktan sonra 11 ŞUBAT 2014 SALI SAAT (gece ) 00.00?dan 14 ŞUBAT 2014 CUMA SAAT (sabah) 08.00?e kadar www.sabis.sakarya.edu.tr adresine kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yaparak açılacak olan DERSE YAZILMA ekranından işlemlerini yapacaklardır.
ÖNEMLİ HATIRLATMALAR
Derse yazılma ekranı sadece 11 ŞUBAT 2014 SALI SAAT ( gece ) 00.00?dan 14 ŞUBAT 2014 CUMA SAAT ( sabah ) 08.00?e kadar açık olacaktır.
Bahar döneminde sadece 2 ve 4. yarıyıldan ders alınabilir, 1 ve 3. dönemlerden ders alınamaz .
Her bir dönemde toplam Maksimum 40 AKTS ders alınabilecektir. ( derslerin AKTS katsayılarını aşağıdan bölümünüzün ders planından bakabilirsiniz )
Alt yarıyıldan ilk defa alınacak veya devamsızlıktan kalınan (DZ) derslere öğrenciler öncelikle
yazılmak zorundadır.
yazılmak zorundadır.
DERS PLANLARI
Programınızın ders planı için aşağıdan programınınızın ismini tıklayınız.